Tūlas Daniel Pink'as, knygos "Visiškai nauja mintis: judant iš Informacijos amžiaus į Koncepcijų amžių" ("A Whole New Mind: Moving from the Information Age to the Conceptual Age"), taip apibrėžia sėkmingus ateinančio amžiaus žmones: "tai ne tie, kurie tiesiog nurodinėja ar vykdo nurodymus, bet tie, kurie sklandžiai juda paribiais. Pavyzdžiui, technologijų guru, išmanantis marketingą ar buhalteris, kalbantis keturiom kalbom." Štai savybės, kurių, pasak Pink'o, prireiks, norint būti sėkmingu Koncepcijų amžiuje: * Empatija. Mąstyk apie emocinę inteligenciją "ant" steroidų. Labiausiai empatiški žmonės turi galmybę matyti situaciją iš įvairių perspektyvų. O darbas, kuris gali būti atliktas be empatijos, tiesiog prašosi būti perkeltas į žemesnių kaštų valstybę. * Estetiška akis. Dizaino pojūtis tampa verslo raštingumo dalimi kaip mokėjimas naudotis Microsoft Excell. Nuovokūs verslo žmonės turėtų pradėti skaityti dizaino žurnalus. * Gebėjimas derėtis ir naviguoti. Koncepcijų amžius bus pilnas galimybių, kurios neveda prie vienos tiesos. Taigi, reikia išmokti dirbti darbus, kurie yra nerutininiai ir neturi teisingo atsakymo.
|