DFB metodika
Koučingas
Šarūnas Pečkus
Įdomūs video
Straipsniai
Laisvalaikis
Naujienos
Apie mus
PAIEŠKA SVETAINĖJE
IeÅ¡koti  
Straipsniai
Spausdinti  
2008-10-17
Mados voveraitės

Žurnalas Pravda, Nr. 22. Mėnesio tema "Mada".

kiekviena karta juokiasi iš ankstesnių madų, bet fanatiškai seka naujomis.
Henry David Thorreau

Mergaitė vardu Dolčė Gabana gyvena ne tik Klaipėdoje. Jų daug. Beje, berniukų irgi. Kiek jų teko pažinti, jie – stilingi jaunuoliai. Bent jau save taip suvokia. Tai nebÅ«tinai yra tiesa, bet, pasak mados psichologų, noras atrodyti stilingu yra viena priežasčių pirkti ir dėvėti rÅ«bus, padabintus garsiais vardais. Nors tokie produktai yra gaminami masiškai, jie suteikia ypatingumo ir unikalumo pojÅ«tį, pakelia savęs vertės lygį. Dizainerio etiketė (o dažnai pas mus  – gremėzdiški jo inicialai) parodo žmogaus statusą, kas jis yra ar bent norėtų bÅ«ti. Kita priežastis – taip tampama atpažįstamu kitiems, panašias vertybes išpažįstantiems, „gliamÅ«rams“ ir jų tarpe „užsidirbti pliusą“. Pastebėta, kad gan dažnas motyvas pasirenkant populiarių dizainerių rÅ«bus yra scenarijus „aš galiu sau tai leisti, žmonės tai pastebės, taigi, aš esu svarbi /-us ir kieta /-s“.

Michael Solomon, knygos „Užkariaujant vartotojų erdvę“ autorius, sako, kad bendri „brandai“ sukuria saitus tarp žmonių, kurie leidžia identifikuoti save kaip dalį vienminčių visumos. Jei pasitaikys proga, atkreipkite dėmesį, kokiais žvilgsniais „Helios“ klubo „vietinės“ mergaitės palydi tas, kurių rÅ«bų gamintojo pavadinimo neįmanoma perskaityti iš kitos šokių aikštelės pusės.

Čia piestu stojasi klausimas – ar taip išÄ—jo netyčia, ar už šito stovi marketingo strategas (jei taip – kaip norėtųsi su juo susipažinti...). Savo žavių klienčių biustus ir ne tokių žavių klientų užpakalius paversti vaikšÄiojančiais reklaminiais stulpais ir dar už tai nemokėti, o gauti pinigų... Mielieji, tai juk Ostapo Benderio verta šachmatų partija!

O nuo kitos mÅ«sų minties net patiems pasidarė nepatogu. Kaip jÅ«s manote, kiek laiko gali užtrukti drabužių pasauliniams „brandų“ tinklams sukÅ«rimas ir pagaminimas, įskaitant audinius, sagas, užtrauktukus? Kai lekiame tekini į garsiuosius tinklus nusipirkti drapanėlių iš naujausių rudens kolekcijų, net nenutuokiame, kad tie, kurie kuria ir formuoja šių tinklų asortimentą, jau žino, dėl kokių drapanėlių lėksime kitais metais tuo pačiu metu. Ir net gi tai, kurie iš mÅ«sų tik ką įsigytų supermadingų, kaip teisybė, brangiausių, skudurėlių bus tiesiog tragiškai nemadingi kitą sezoną. Ir mes kaip voveraitės vėl bėgsime pirkti naujausios rudens kolekcijas, o jie vėl jau žinos. Po truputį apimantis siaubas stebint save lyg voveraitę, besisukančią ratelyje

<Čia bloknoto lapas nuplėštas ir toliau matosi „apatinis“. Atsiprašome, bet grafikos plonybių neperteikiame :)>

saviraiška. Nes tai ir yra pagrindinė savito stiliaus prielaida. Individualus požiÅ«ris į gyvenimą, aprangą, laisvalaikį, savo hobi gali bÅ«ti kiekvieno unikalus stilius. Visgi išlaikyti unikalumą, kaip ir bet ką savo, yra sudėtinga todėl, kad pagrindinėje masėje jÅ«s pradedate plaukti prieš srovę. O ką, jeigu jums patinka raudoni plaukai, dar pasidabinate vienu kitu stilingu gintariniu papuošalu, kuris pabrėžia jÅ«sų individualumą... Tai nėra tai, kas yra mada ar madinga, bet jÅ«s traukiate kitus dėl drąsos bÅ«ti savimi. Berniukai krenta kaip musės po kojom, paskui jus gali apvažiuoti nors ir visą Pasaulį. Taigi, mada ar stilius?..

...o ausyse vis skamba „on your way just BeYou!”

Komentarų nėra
Jūsų komentaras - atsiliepimas
Vardas:
El. paštas:
Siųsti
BALSAVIMAS
Kaip vertinate savo Emocinį intelektą?
Aukštas
Vidutinis
Žemas
Neturiu nuomonės
Vertinu gerai, bet norėčiau pasitobulinti
Balsuoti  
Atgal Į viršų
© 2004-2020 "Stiklo karoliukai - meno ir kultūros centras". Visos teisės saugomos.
Sukūrė:Devocado